Gunnar Hurv og Andina Sundsdal Hurv er kunder i Østre Agder Sparebank og forteller her hvorfor de er så fornøyde med banken. 

 

En person å snakke med

Vi ble kunde i banken fordi vi ønsket en person å forholde oss til. For oss er det viktig å ha en person vi kan snakke med og som vi føler bryr seg. Det opplever vi at vår kunderådgiver gjør. Hun er alltid positiv og blid. 

Våre barn har naturlig nok også samme kunderådgiver, og følte seg trygge på informasjon og tips som ble gitt, det være seg om sparing eller om lån. Selvsagt går mye på nett i dag, men de gangene vi er innom i banken er det alltid hyggelig, alle smiler og er hjelpsomme. Vi føler oss alltid velkommen.

 

Vil du bli kunde?

Kontakt oss, så tar vi en prat. Vi gleder oss til å høre fra deg! 

 

Send e-post til post@oasparebank.no eller ring oss på telefon 37 11 99 00. 

Dersom du ønsker, kan du kontakte en rådgiver direkte: https://oasparebank.no/ansatte