Bankens årlige kundemåling er på trappene

Vi er opptatt av å videreutvikle bankens tjenester i tråd med dine ønsker og behov. Derfor gjennomfører vi blant annet årlige kundemålinger. Her får du som kunde mulighet til å gi dine tilbakemeldinger og påvirke bankens framtidige prioriteringer.

Samarbeid med Norsk Gallup

Undersøkelsen gjennomføres i samarbeid med Norsk Gallup, og du vil motta en e-postinvitasjon fra dem med følgende avsender-id: Norsk Gallup (undersøkelse@norskgallup.no). Da vet du hva det gjelder, og du kan trygt åpne e-posten. 

Når skjer dette?

Undersøkelsen gjennomføres i perioden 18. januar til 12. februar. 

Hvem deltar i undersøkelsen? 

Undersøkelsen sendes til et tilfeldig utvalg av våre privatkunder i alderen 18 - 79 år. 

Hvorfor skal jeg delta?

Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger! Du bidrar til at vi blir en enda bedre bank for deg som kunde i framtiden. Som takk er du med i trekningen av 10 Eika-gavekort med verdi på kr. 1.000,-.

Hvordan deltar jeg?

Du får en e-post fra Norsk Gallup med avsender Norsk Gallup (undersokelse@norskgallup.no) og med lenke til undersøkelsen. 

Du kan svare på PC, nettbrett eller mobil.

Tar det lang tid?

Nei. Det tar ca. 8 - 10 minutter å besvare spørsmålene i undersøkelsen.

Hva får jeg spørsmål om?

Ulike spørsmål rundt ditt forhold til oss, Eika-alliansen og andre banker. Mye vil dreie seg om kundebehandling, rådgiving og tjenester.

Er jeg anonym?

Ja, du er garantert anonymitet, og undersøkelsen gjennomføres på en sikker (kryptert) lenke. E-postadressen brukes bare til å sende ut undersøkelsen, og til å trekke ut vinnere av gevinsten. Deretter slettes den.

MÅ jeg delta?

Nei, det er helt frivillig, men vi blir veldig glade hvis du vil sette av 8 - 10 minutter til å hjelpe oss å bli bedre. Ønsker du ikke å delta, fins det en avmeldingslink i e-posten som gjør at du unngår flere påminnelser. Vi håper selvsagt at du velger å trykke på «delta-lenken»!

NB! Hvis du nylig har blitt kunde hos oss, har du sannsynligvis blitt bedt om å svare på en kort undersøkelse om ditt førsteinntrykk av banken. Det er ikke den samme undersøkelsen som den vi sikter til her. Vi setter stor pris på om du tar deg tid til å svare på denne undersøkelsen også.

 

Lurer du på noe om undersøkelsen?

Kontakt Hanne-Lisbet Løite på telefon 40 21 77 95.