Bankens årlige kundemåling

En del av våre kunder vil motta en e-post med invitasjon til å delta i den årlige kundeundersøkelsen vår. Vi er opptatt av hva kundene våre mener og har derfor engasjert Norsk Gallup til å gjennomføre en kundeundersøkelse for oss. Det er selvsagt helt frivillig, men vi håper du vil bidra med din mening.

Når skjer dette?
Undersøkelsen gjennomføres i perioden 15. januar til 16. februar.  Du får en e-post fra Norsk Gallup med invitasjon til å delta.

Hvorfor skal jeg delta?
Svarene dine er med på å gjøre oss bedre. I tillegg er du med i trekningen av 10 Eika-gavekort på kr. 1.000,-.

Hvordan deltar jeg?
Du får en e-post fra Norsk Gallup med avsender
Norsk Gallup (undersokelse@norskgallup.no) og med lenke til undersøkelsen.

Du kan svare på PC, nettbrett eller mobil.

Tar det lang tid?
Nei. Det tar ca. 8 - 10 minutter å besvare spørsmålene i undersøkelsen.

Hva får jeg spørsmål om?
Ulike spørsmål rundt ditt forhold til oss, Eika-alliansen og andre banker. Mye vil dreie seg om kundebehandling, rådgiving og tjenester.

Er jeg anonym?
Ja, du er garantert anonymitet, og undersøkelsen gjennomføres på en sikker (kryptert) lenke. E-postadressen brukes bare til å sende ut undersøkelsen, og til å trekke ut vinnere av gevinsten. Deretter slettes den.

MÅ jeg delta?
Nei, det er helt frivillig, og e-posten kommer til å inneholde en avmeldingslink som gjør at du unngår flere påminnelser. Vi håper selvsagt at du velger å trykke på «delta-lenken»!

NB! Hvis du nylig har blitt kunde hos oss, har du sannsynligvis blitt bedt om å svare på en kort undersøkelse om ditt inntrykk av banken. Det er ikke den samme undersøkelsen som den vi sikter til her. Vi setter stor pris på om du tar deg tid til å svare på denne undersøkelsen også.

 

Lurer du på noe om undersøkelsen, kan du kontakte Jan Birger Stebekk på telefon 915 16 147